Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Synes det er litt tungvindt da vi bare skal på småturer. Han sitter jo så rolig alikevel.
Dano Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 ja klart det... Ute etter å krangle litt kanskje=? hehe
*ale* Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Alltid!!!!!!!!!!. Om jeg så bare skal til naboen... (om jeg hadde kjørt dit da). Andre kan kjøre på deg i 80 selv om du er rett utafor innkjørselen din. Og da flyr baby ut om han ikke er fast.. Farlig!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 hvis det ikke er kødd... hva hjelper det om ungen sitter rolig ved en kræsj og ikke er fast spent?
Manhattan skyline Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 dette er jo garantert et tulleinnlegg...
WWJD Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 tror det er noen som er ute etter litt action jeg;o) Men sånn i tilfelle det er et seriøst innleg: HI, det er både uansvarlig, farlig og ulovlig å kjøre uten å sikre baby i bilen. På selv korte turer kan det skje ulykker, og jeg er sikker på at du som alle andre mammaer ønsker det beste for babyen din. Derfor; hver så snill å ta tiden til å spenne fast nurket ditt selv om dere bare skal en kort tur. H*n fortjener den beste starten du kan gi h*n. Dersom det skulle skje noe tror jeg det ville vært svært vanskelig for deg å leve med babyen din sitt liv på samvittigheten. klem
♥maxen min♥ Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Spiller ingen rolle om man bare skal ut en liten tur om man ikke kommer tilbake igjen.... Det sier vel alt, håper ikke dette var et seriøst innlegg.
*Magic* Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Dette kan umulig være er seriøst innlegg. Alle med litt vett i hodet spenner selvfølgelig fast ungen sin i bilen uansett hvor langt/kort man skal kjøre. Skjønner ikke helt humoren med å bare være ute etter å provosere jeg da men.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Det var ett seriøst innlegg og jeg synes det er unødvendig å komme med frakke kommentarer. Ingen spørsmål er dumme fikk jeg en gang beskjed om,men det stemmer visst ikke her. Uansett så kjører jeg jo ikke fort da. Er ikke noe særlig trafikk der heller.
*Magic* Skrevet 4. oktober 2006 #14 Skrevet 4. oktober 2006 Hvis du syns det er så tungvint å spenne fast og sikre noe av det kjæreste du har, så syns jeg du bør bytte til et bilsete med base.
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #15 Skrevet 4. oktober 2006 det er du som må leve med at ungen blir hardt skadet eller kanskje dør i en ulykke. gjør som du vil
Blomman Skrevet 4. oktober 2006 #16 Skrevet 4. oktober 2006 Det spiller ingen rolle om det er lite trafikk og du kjører sakte.... det finnes mange uskikka bilførere der ute! Du bør tenke deg om - ikke hets dette fra meg - men alvor - dessuten er det ulovlig. Så mye tid tar det ikke å spenne unegn fast
♥Emma*21febr06♥ Skrevet 4. oktober 2006 #17 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg bruker hverken sete eller belte! Pleier å legge barn som sitter på fremme i dashbordet eller i bagasjerommet.... tog du an'....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #18 Skrevet 4. oktober 2006 Du gir vel vin til ungen din og du HI..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #21 Skrevet 4. oktober 2006 Langt ifra. Gidder da ikke spenne fast jentungen når jeg bare skal på butikken.... Nei, bruker jo ikke seler selv heller på småturer. Nei, veslejenta kryper runt i baksetet som hun vil hun. Sorry HI, men når du skriver så usansynlig teite innlegg, ja da får du teite svar............ Get a life
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå