dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 er i 17pp og er sååå utålmodig!! blir det bebis på oss snart? jeg er født 040283. tusen,tusen takk hvis noen gidder!!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Hei dollypopp Fikk frem januar jeg, men håper gjerne d klaffer før sor dere tålmodige prøvere. Enser en skjønn liten gutt her! Lykke til!
nattinatt Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Hallo Er dere utreda sidan dere har prøvt så pass lenge? Får inn at akupunktur er veldig gunstig for deg å prøve.Får opp graviditet i 2007,dersom du prøver akupunktur.Mange ufrivillig barnlause som har fått hjelp med det.Får opp januar då, og at du då blir gravid med ei jente.Masse lykke til
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 er ferdig utredet.bare lap igjen. har prøvd akupuntur 2 ganger,men orket ikke hu dama mer. men kanskje jeg skal finne en annen da... januar ja.ok.bedre enn aldri:-) takk skal dere ha:-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2006 flere?? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå