Gå til innhold

amming i offentlighet...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes at brystene mine er private.

Jeg kommer til å amme foran venninner/mamma og selvfølgelig mannen min.

Men jeg føler meg ikke komfortabel med å amme offentlig, og det må jeg få lov til.

At andre gjør dette, gjør meg ingenting - synes bare det er flott jeg.

Men jeg reagerer på at det er så få ammerom rundt forbi, for jeg synes faktisk det er nedverdigende å måtte amme på et toalett....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går vel an å ikke sitte i full offentlighet- trekke seg litt tilbake? Hadde du vært i et av svært mange andre europeiske land hadde du ikke hatt noe valg- der er amming offentlig fy-fy

Skrevet

Det at andre land har et anstrengt forhold til noe så naturlig som at en baby får mat er TEIT synes jeg!

Det forteller jo litt om hvor seksualiserte brystene er blitt i samfunnet...

Da får de jaggu meg tilrettelegge bedre slik at kvinnene har plasser hvor de kan sitte behagelig å amme da!

For ikke faen om jeg nedverdiger meg selv til å sitte på et ekkelt offentlig toalettå gi barnet mitt mat :(

Skrevet

Forsåvidt enig idet altså- men jeg synes jo at respekten og hensyn må gå begge veier- altså både de som ammer og folk rundt.... Det er ikke BARE meg som synes det ikke spesielt OK å se på.......

Og ja, jeg synes også det skulle vært bedre tilrettelagt for ammende- så skjermer vi ALLE :0)

Skrevet

Man viser jo mindre pupp en man gjør på stranda! Skjønner ikke problemet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...