limababy Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Fire dager igjen til IKM, og fremdeles lever jeg fredelig sammen med min familie og mine venner. Pleier være forferdelig humør og pyton deppa siste uken før mensen.. Leter alltid etter noe som skal indikere at jeg er gravid.. jaja,- det bekreftes el avkreftes til helgen,- PRØVER å være litt rolig på det etterhvert som månedene går. Fler med IKM i helgen? lykke til alle sammen
Bjelle Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Hehe.. jeg har faktisk sluttet å ha sjokoladesug før mensen etter at prøvingen startet. Sjokoladesug ville jo være et tegn på nær forestående mens, så bort med det ;-) Når det er sagt så er nok uteblivende aggresjon hos deg et temmelig sikkert (godt!) tegn - og det vet du forhåpentligvis til helgen, ja :-D (Jeg skrev jo nettopp i en annen tråd om hvordan jeg er nesten 4 dager etter ikm og ikke tør teste, så jeg vet ingenting selv om ikm kom og dro igjen uten tegn til TR (ennå)). Du verden så deilig det må være å slippe dårlig og deprimert humør da. Etter sigende er det ingen spøk å leve med gravide, så familien din får nyte freden så lenge det varer! Lykke til helgen, med kryssede fingre :-)
limababy Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Ble nesten litt optimistisk av svaret ditt!! Jeg kan håpe litt noen dager. Har hatt så mange slags "tegn" på at jeg helt sikkert er gravid denne gangen,- altså hver gang i 17 pp, så tør med rette ikke tenke tanken en gang.. Som deg tror jeg jeg venter til godt og vel passert IKM før testing denn egangen. Gi en lyd når du har testet på fredag da. Og lykke lykke til. Pleier du gå over tiden eller tror du selv du er gravid nå? Spennende hvertfall, fire dager er jo masse!!!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 IKM på søndag, skal teste lørdag. Føler meg ikke helt som normalt, blir spennende å se. Jeg har sykluser på 25 -30 dager, og søndag er jeg på dag 29 i syklusen... Kunne kanskje testet før.. Litt for spennede. Jeg krysser fingrene for positive tester i fleng...
Bjelle Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Hallo igjen! Godt jeg gjør noen optimistiske, for samme tankegang funker ikke på meg selv! Har nettopp testet og det ble negativt. Temperaturene mine svinger så jeg blir svimmel, og TR er nå 5-6 dager forsinket. Skit altså! Selv om jeg var forberedt på negativ test så tenkte jeg det skulle slå litt positivt ut å vente noen ekstra dager... Så mitt tips til deg nå er å teste før TR rekker å komme ;-) (Det var en spøk, du må selvsagt teste når du føler for det, og jeg håper inderlig at du får TO blå streker, eller andre gode tegn!!) Jeg svarer på spørsmålene dine i en ny diskusjon så ikke denne diskusjonen blir så beksvart ;-) Venter spent på resultatet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå