Linchen Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 ... og er så rastløs at jeg veit ikke helt hva jeg skal finne på. Nå kaster jeg meg over strykehaugen! = ikke likt meg... Er bekymret fordi jeg har hatt mensmurringer og menssmerter til og fra i de 14 dagene jeg har ventet nå. Det må da være et godt tegn at jeg ikke har blødd noe enda? Hmmmmm håper jeg får sove i natt.
Snooopi Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg krysser fingrene for deg! Det er ganske nervepirrende, ja! klemmer fra
Linchen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 Takk jenter!) Går snart i frø her... Kaster rundt på saker og ting - kaller det "rydding" men får se hva det blir til. Hissig er jeg i alle fall! Er vel bare et tidsspørsmål før tårene kommer, tenker jeg...
kobra39 Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg skjønner godt at du er urolig og rastløs. Håper du du får positiv test i morgen. Jeg tok en hcg prøve i går som var negativ. Er hcg negativ når den er under 5? Klem
Linchen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2006 Hei vennen - dette var leit å høre. *godklem fra meg til deg* Hm dette har jeg ingen peiling på, dessverre. Har prøvd å ikke fylle hodet mitt med så mye om emnet, da tror jeg det vil gå litt rundt for meg, men merker jo at jeg oppsøker kunnskap når det dukker opp temaer her som jeg ikke har peiling på. Helt sikkert noen andre som kan svare deg her, det er (dessverre...) noen drevne jenter på området her. Åååååå kan vi ikke vinne i det store lotteriet snart jenter?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå