Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Babyen min på 4 1/2 mnd tar seg alltid til øret ved amming. Lurer på hva det kan komme av? Er bare det venstre øret. Har ikke vondt hvis jeg drar litt i øret...
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Jr her kan også klø seg i øret når han spiser, gnikker seg mye i øynene også, iallefall dersom han er litt trøtt. Tolker det bare som kosing jeg.
nasse nøffen Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 min lille også.. tror det er bare kosing jeg... hadde de hatt vondt hadde de skreket:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Hvis det er kosing, er jo det bare hyggelig! Nå ble jeg litt glad!
winneboo Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Åhh sånn har jenta mi gjort hele tida. Hun drar seg i ørene hver gang hun er trøtt. Når hun spiser så river hun seg øret og håret..hehe.. så hun koser bare Blir 1år på søndag å drar seg i ørene like herlig ennå
Tigergutt Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Snuppa mi drar seg i håret når jeg ammer henne. Det ser ordentlig vondt ut, men tror nok det er en kosebevegelse.
Stor_smil Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Charlie21: Slke du beskriver er akkurat likt min sønn, han blir ett år imorgen
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Bare kosing. Et par av mine har også hatt øret sitt som "koseobjekt" ved amming. Håret er også populært hos noen. Mors hår, øre, nese, munn, pupp etc er andre ting som enkelte legger sin elsk på å kose med når de ligger og suger.
*ale* Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 Kos ja. De siste dagene har lillemann bestemt at han skal kose med øyet til mamma når han ammer.. Ikke fullt så kooooselig for meg nei...hehehe...
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Gutten min på 3 mnd tar seg til øret når han begynner å bli trøtt, da koser han med øret sitt
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 En av mine ville absolutt prøve å putte fingrene inn i nesa mi i en periode, ikke særlig behagelig det heller nei. ;-)
*Magic* Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 Her koser også lillegutt med øret sitt. Til tider så hardt at han blir knall rød, men det går ikke lange stunden før det har normal farge igjen. Han hadde også en periode hvor han skulle stikke fingeren i nesen på meg (når han drakk av tåteflasken) akkurat som asterixa, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå