Gå til innhold

Apotekpakken?

t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hentet den, hva er det i den??? er så sinnsykt nysgjerrig at jeg ikke klarer å vente til i morgen tidlig når jeg skal hente den...... ;-) tenk, jeg hadde glemt bort hele pakken jeg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk takk :-) da fikk jeg stilt nysgjerrigheten min!!!! har bestilt den for leeeenge siden, hadde bare helt glemt den bort;-) skal løpe ut å hente deni morgen!

Skrevet

må en kjøpe noe på apoteket for og få den pakken el kan man bare spørre etter den??

Skrevet

Bare gå innom et apotek du. De skal ha liggende skjema du kan fylle ut på apoteket hvis du ikke har registrert deg på nettet. Du må ikke kjøpe noe for å få pakken.

Skrevet

Gå på apoteket sin hjemmeside. Klikk på linken om babypakken og fyll inn infoen der. Skriv ut kvittering som du tar med på apoteket.

Helt gratis :)

Skrevet

Samme hvilket apotek man går på??

Det finnes jo ørti ulike apoteker for tiden...

Skrevet

jeg gikk inn på apotek1 og sa at jeg ikke hadde printa ut skjemaet. dama sa at jeg ikke trengte å bestille den på nett, fikk bare fylle ut et skjema på apoteket, og fikk en ganske stor pakke i hånda. kjempegøy å få gratis ting!!

klem, klem

Skrevet

Supert tiltak.. Var skikkelig kry jeg, når jeg vandra ut fra apoteket med babypakka. Måtte åpne den i bilen... Var mye fint da... Smokk, rangle, bleier osv :)))) Kjempefornøyd jeg...

Skrevet

Jeg gleder meg til å hente den allerede:-)

Skrevet

Kjedelige pakken, synes nå jeg...

Bleier, en rangle, en slags babybok, liten tube med tannkrem og dusjsåpe og en _haug_ med papirreklame... Det var det, liksom! Jeg vil også ha smokk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...