Gå til innhold

finnes det 'tegn' på tvilling graviditet?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde heller ingen aning, var VELDIG trött, men ikke så mye mer kvalm enn alle andre. Var heller ikke särskilt stor tidlig, det er först nå i uke 27 at jeg har blitt stor. Tok förste innvendig ultralyd i uke 10, og da så vi bare på den ene i en lang stund, var så glad for at den levde. Så tittet hun lengre bort og da så vi noe annet rart. Legen ble helt stille en lang stund, så så hun strengt på meg. Jeg trodde noe var alvorlig galt, men så sa hun: Har dere tvillinger i familien? Jeg ble sint for jeg trodde hun spökte med meg. Og da lo hun selvsagt. Jeg så da to bankende hjerter og legen sa at hun trodde dette mest sannsynlig var eneggede og derfor ikke arvelig. Det var i det hele tatt et stort sjokk. Jeg hadde jo inget tegn på at det skulle väre tvillinger, er ganske liten, 1.60 cm og veier bare 47 kilo, så jeg var jo litt bekymret for hvordan dette skulle gå. Men det har jo gått bra hittill. Så det jeg vil si at det er veldig individuelt, noen blir store fort og er kvalm hele tiden, andre ikke.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...