Mizzy_H -15 pp Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Noen her som har hatt klamydia, og tror det kan være årsaken til at dere ikke blir gravid? Tette eggledere f.eks?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har tette eggledere men har aldri hatt chlamydia...men de tror det er fordi jeg har endometriose og for noen år siden var veldig syk...
Mizzy_H -15 pp Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Hva gjør de når man har tette eggledere da? Er det noe de kan gjøre? Har hørt om å "blokke" dem ut, men at det ikke er vanlig lenger. Er prøverør eneste håp da eller?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg trodde de skylte igjennom dem men når jeg var i porsgrunn så sa de at det hadde de sluttet med.... kunne skade mer enn at vi kunne få til et vellykket forsøk med prøverør.. Og vår eneste mulighet for å få barn er via ivf... så da er det bare å krysse det som krysse kan og håpe vi lykkes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå