IngyThing & lykkeliten Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 hun er så søt. Var på besøk hos henne i dag, og da hadde hun strikket ferdig baby-sett til babyen, pluss tøfler som hun hadde strikket ferdig, tovet og sydd på snøkrystaller, OG funnet frem klær etter sambo som h*n skal arve! såå kos=)) Blir så glad jeg! Også er a så engasjert at jeg blir reint rørt! Gode snille svigermor=)
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Så koselig:-) snill svigermor du har!!! så fint å få ting fra samboern din da til babyen, kunne virkelig ønske vi også hadde det...
IngyThing & lykkeliten Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 ja, synes det er moro. har jo et lass etter meg og brodern. så det er jo gøy med litt etter sambo også=)
mensana Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Heldiggrisen! Denne babyen får hverken farmor eller mormor...
Snupidupi Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Kor trivelig E flott med engasjerte bæsteføreldra:D
Lystpåentiljeg Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Å så koselig da!!! Skulle ønske jeg klarte å strikke... brodering blir liksom ikke helt det samme )
IngyThing & lykkeliten Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2006 Mye koslig man kan brodere da. Du kna jo brodere på sengesett og slike ting. det er jo kjempe nuudelig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå