eva75 Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 ...senger for tvillinger ? Kunne tenkt meg at de ligger i samme seng, i begynnelsen. Noen som vet? Har hørt at det finnes i Sverige?
syanha Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Har forsökt å söke litt på tvillingsenger i Sverige siden jeg bor der, men jeg kan ikke si at jeg finner så mange treffer på internett. Vi skal kjöpe to senger på Ikea i dag og bygge de sammen, for jeg vil også at de skal sove sammen den förste tiden.
kjærlighetsbarn i magen Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Vet det finnes reisesenger for tvillinger, så det burde være mulig å finne vanlig senger til tvillinger.
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 hei.. Hvis du vil at de skal ligge sammen, så er det fullt mulig å bruke en enkel sprinkelseng i begynnelsen. Har hørt om flere som har brukt det. De er jo ganske små de første månedene..
fossetrolle Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 hei. jeg brukte en vanlig sprinkelseng da mine var små, men det varte ikke så lenge før jeg ga dem hver sin seng. de rørte så mye på seg at de vekket hverandre. Men dere har mye å glede dere til. Håper alt går bra med dere, og at dere får gå så lenge som mulig.
Moppie Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Min mor kom på en smart ide.. Hva med å bruke lekegrind.. Vi har rommet til jentene klart i 2.etg med to sprinkelsenger, og de skal ligge i en seng inne hos oss til og begynne med. Men nede hvor vi skal oppholde oss skal vi bruke lekegrind 1x1m. I denne kan man også bruke sengekant slik at den blir litt lunere..Lekegrind skal vi jo ha etterhvert allikvel, så da bruker vi den som en "seng"... Men har hørt at det er mange som bruker sprinkelseng og når de blir større er tiden inne for å legge dem i hver sin seng. Håper dette var til litt hjelp.. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå