Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Del Skrevet 4. oktober 2006 ....storebror heter Andreas... Hva er finest/passer best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #2 Del Skrevet 4. oktober 2006 åh vanskelig det der.. syns begge to var fine jeg tror likevel jeg har en knapp på Markus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #3 Del Skrevet 4. oktober 2006 Markus er finest ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #4 Del Skrevet 4. oktober 2006 Helt klart markus! markus og andreas, passer jo veldig fint å! Selv om det egentlig ikke er så viktig synes jeg.. at søskennavn passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 5. oktober 2006 #5 Del Skrevet 5. oktober 2006 Fine begge navnene...men jeg liker nok best Markus! Passer godt sammen med Andreas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #6 Del Skrevet 5. oktober 2006 Markus. Henrik og er fint, men for meg ville det blitt Markus:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #7 Del Skrevet 9. oktober 2006 synes Henrik er finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #8 Del Skrevet 9. oktober 2006 Helt klart Markus! Nydelig navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #9 Del Skrevet 9. oktober 2006 hadde vist svart før jeg jo.. hehhe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilsen Aud Skrevet 9. oktober 2006 #10 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg liker Henrik best. Er færre som heter det og Markus har jo vært "poppis" i mange år allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå