nungo Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Endelig har jeg sluttet å blø etter min siste SA i august; jeg var begynt å tro at det aldri skulel ta slutte. Ikke at jeg har blødd så mye de siste ukene, men små-drypp og nok til at vi ikke måtte har sex pga infeksjonsfaren. Men nå er det endelig slutt, og jeg er sååååååååå klar for ny prøving. Etter nesten 2 måneder uten sex (har ikke hatt så lang pause etter jeg fikk jenta mi for 3 år siden) skal det ikke stå på innsatsen her, nei! Vet ikke når jeg har El, IKM eller noe, men det spiler ikke så stor rolle denne pp. Det blir litt som å spille lotto, men jeg kan vel regne med at EL inntreffer omtrent 10 dager fra nå og da blir IKM en gang i slutten av måneden.
limababy Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Uff det tok jammen sin tid! Ikke-prøve-tider føles alltid så bortkastet. Men så er det påàn igjen, kanskje dette blir din lykke-pp. Alt skal jo ligge bedre til rette etter en SA.. Lykke lykke til hvertfall, skjønner godt du er utolmodig etter å komme igang nå.
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Skjønner deg veldig godt, 2 mnd er lenge nok. Så utrolig bra at det gir seg nå. Tipper det er flere enn deg i nungofamilien som er klar for litt prøving.... *smil* Håper du føler deg bedre ellers også, og at blodprosenten din stiger sakte men sikkert. Jernlagrene får du vel ikke sjekka sånn med en gang, men økt bp er jo en god indikasjon. Kos deg med Nungomannen din du, med den innsatsviljen du her forespeiler, og din lange avholdenhet, skal det vel litt til at du bommer på EL uansett tenker jeg.
tyty Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Laaaaaaaaange dagar, det og gå og vente på at kroppen skal bli klar igjen! Ynskjer deg lukke til.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Ønsker deg lykke til nungo. Endelig har kroppen funnet tilbake til normalen. Jeg håper dere snart kan glede dere over gode nyheter i høstmørket.. God klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå