Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Hei igjen. skrev tiliere i dag om at æ fikk snakked med legesenteret ang blod prøven min. å etter det har jeg gått rundt å vært forvirret! ! jeg lurer på hva legen sier når jeg får snakket med hun i neste uke. ikke vet jeg hva som vil skje videre heller. blir litt deppet av dette, selv om jeg prøver å ikke tenke på det. men klarer liksom itkke å la være heller.... vil bare så gjerne ha spiren min:) vel, måtte bare skrive fra meg litt fustrasjon. klem
~Maja Mor~ Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Hei du! Vet ikke egentlig hva det er snakk om her, har ikke lest alle innleggene fra tidligere...Men hva slags blodprøver er tatt av deg da?
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Hei.. tok blod prøve for å sjekke "homonene" tror jeg. fikk vite alt var fint, bortsett fra at jeg hadde litt for lav prog. fikk godt me svar tidligere i dag. men skjønner egentlig ikke helt enda hva det helt er godt for!
~Maja Mor~ Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Hei igjen :-) Progesteron forteller om du har eggløsning... Hvis det er lavt, og du ikke har el, så kan du få pergo for å hjelpe til med dette. Men hva var verdien på progesteronet?
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vet ikke hva verdien var.. legen var ikke tilbake før i neste uke så jeg fikk ikke snakke med henne i dag! så jeg går å er litt nervøs. vet ikke hvorfor!
~Maja Mor~ Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Det er naturlig at du er nervøs nå. Håper du blir klokere når du får snakket med legen... Og at det ordner seg for deg :-) Lykke til!
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Takk:) ikke mening å klage! trenger bare noen som er klokere enn meg på dette område. ja jeg håper selv at jeg får vite mere når jeg får snakket med legen!
Lessen Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 venninna mi har akkurat gått på pergo for å få igang systemet, så går hun på p-piller nå i 3 måneder, såkan hun begynne å prøve igjen... men dette er sikkert litt forskjellig fra person til person... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå