Gå til innhold

Jeg blir IKKE mett idag - skummelt......


Phobia

Anbefalte innlegg

Idag har jeg satt til livs ENORME mengder med mat. Jeg mener virkelig MYE mat. Virker ikke som det fyller opp engang - hva i all verden skyldes det ???

Har jo hatt "ulvehunger" i svangerskap før, men har alltid blitt fort mett da også heller fort sulten igjen. Nå blir jeg ikke mett !!

 

Noen andre ?

 

Er 5+5 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj takk, det var godt å vite at det ikke bare var meg .....

 

Du tenker liksom :Ja,ja dette blir tungt......uff. Håper ikke dette varer lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg gruer meg.. Jeg skal på nattevakt.. Og vanligvis har jeg STORE problemer med å stoppe og spise på natta.. Spiser vanligvis 2-3 ganger pr. nattevakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du får virkelig ha lykke til da...he.he

 

Men du ? Kan jeg spørre om noe ?

Jer ser på "hvem er vi" tråden at du har beregnet termin til 8. juni og at du er 6+0 idag. Jeg er 5+5 idag og har termin 1.juni. Hvordan ialle dager er DET mulig ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde det sånn på mandag jeg! Var sulten hele dagen, og endte opp med å spise 2 middager og bakte meg muffins! Det ga seg dagen etter, da var jeg kvalm og uvel istedet! Det er jammen ikke enkelt for kroppen dette gravidopplegget! Bare spis du, det gir seg sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei..

Jeg har lagt inn nøyaktige data her inne, og den sier at jeg er i uke 6. Så jeg vet ikke.. Det samme sier babyverden.no i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Ja har du veeeldig kort syklus da ?

 

jeg har syklus på 28 dager og er 5+6 idag

Siste mens 25.august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste mens jeg hadde var 30.08. Men jeg har sjekket her inne igjen..

Og det er faktisk riktig de opplysningene som er gitt her inne.. Men skal til lege om 14 dager, så da finner jeg ut hva som er riktig...

 

Jeg syns dette er rart selv, for på babyverden.no står det at jeg er 5+1, her inne står det at jeg er 6 +1. Og det er nøyaktig de samme tallene som ligger inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I dag er det torsdag 5. oktober.

Du går nå i 6. svangerskapsuke og har 246 dager (35 uker) til termin fredag 8. juni 2007."

 

Dette står på Din egen side her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Når jeg taster inn dine data her på bim får jeg opp 5+1 altså...Bruk "les mer om terminberegning" her på venstre side så ser du...

Det er riktig at det står at du er i uke 6 her inne. Det er fordi du er i din 6.uke når du er 5+0 til og med 5+6. Når du så er 6+0 er du 6 fullgåtte uker men begynner i din 7. uke...:)

 

Skal ikke være enkelt dette her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Nei, det er ikke akkurat lett dette her.. Satt bare å klødde meg i hodet egentlig.. :S men teit at ikke babyverden og BiM ikke har samme beregninga da.. Sa da er jeg altså 5+1 jeg da.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...