kokosbolle Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/450572 27+3 riktignok, men dette er meg da:o)
Tess/ januargutt Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Flott mage,Men fy søren hvor fin og slank du er ennda da Det skulle vært meg. Det ser ut som jeg har svelget ikke bare en fotball, men to og jeg har lagt på meg sååå mye rundt midjen og hofter. Og jeg startet på 55 kg...får litt hetta jeg altså
kokosbolle Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Tusen takk! Ja, har vært veldig heldig foreløpig, 4-5 kg opp tror jeg. Takk gud for at jeg ikke har fått noe bekkenløsning eller noe som har gjort at jeg måttet holde meg i ro, for da hadde jeg sikkert økt vesentlig mer. Har også vanskelig for å legge på meg tilvanlig, så er vel derfor. Men synes jeg ser meg selv i desember, med de pinglearmene og -bena, og DEN magen, hehe, lille kyllingen. Vet du om du har jente eller gutt i magen din da Tess? Jeg har gutt i min mage, og folk sier jeg har typisk guttemage, kulen og thats it. Med jenter sier visst kjerringrådene at man legger mer på seg rundt midjen og hoftene. ) Kos deg med magen din, det gjør jeg.
Tess/ januargutt Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Hei igjen Jeg får en gutt påstår de Men jeg skal inn til Majorstuaklinikken nå om 45 min til sånn 3d ultralyd, pluss at de skal titte og se om terminen stemmer. de synes jeg er litt for stor til å være i 27 uke. Kurven løper jo helt løpsk. Så jeg håper jo at det kanskje er litt kortere til termin enn anntatt. Hehe..det hadde vært godt Har lagt på meg 13 kg...og hvor de kiloene kommer fra må gudene vite. Spiser sunt og prøver å være i bevegelse så mye som mulig. Håper virkelig de går fort av igjen. Nei, jeg får komme meg avgårde. Ha en fortsatt glimrende dag klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå