Gå til innhold

EL tråden :o)

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at en venninne av meg må ha tidlig el - de hadde sex en gang dagen etter at mensen var ferdig...og da ble hun gravid!

Jeg kjenner det i kroppen veldig tidlig etter at mensen er ferdig, men blir vondere og vondere frem til 14. dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahhh, da er det håp for meg denne mnd da. Jippi. For ikke denne uka som kommer nå men uka etter er min kjære borte hele den uka. Så jeg var så bekymra for at jeg kom til å få EL da. Men nå ser det ut til at jeg får EL til uka da. ?

Skrevet

juhujenta: hvis hun sa at hun så at el var på gang så kan det jo hende at det fortsatt tar noen dager før det skjer liksom kanskje... vet ikke altså... men det kan jo hende at du rekker å komme til dag 10, 11 eller 12 og det tror jeg ikke er helt uvanlig... men jeg vet ikke sikkert altså...

uansett var det jo helt supert at alt så bra ut på undersøkelsen :o) da sitter det sikkert snart en spire hos deg vennen!

Skrevet

Ja det vil vel gå noen dager til jeg får selveste EL. Jeg får den vel til uka da regner jeg med. Men er det sånn at la oss si jeg får EL til onsdag da foreksempel, så kan jeg regne med IKM 14 dager etter det???

Skrevet

ja det mener jeg....

Hvordan går det forresten med deg vennen? du er ikke leid eg etter kommentarer igår?

Skrevet

Jo takk, jeg har det veldig bra. Vært en fin dag og veldig godt å få en bekreftelse fra gynokologen at alt ser bra ut og at EL er på vei. Men ingen garanti på at jeg blir gravid nå. Men tar tida til hjelp og får bare tenke positivt. Og i tillegg fikk jeg 3 langstilka røde roser av min kjære i stad. Han er så snill. Og han er jo så babysjuk. Hehe. Morsomt.

Hvordan går det med deg da snuppa??? Når har du IKM?

Skrevet

har ikm rundt den 15 oktober tror jeg.. og da skal jeg jo som jeg skrev i et annet innlegg starte med pergo... gleder meg til det.... vt ikke om jeg har truffet el denne pp.... trodde det var tirsdag eller onsdag... hadde sex lørdag og torsdag.... men det blir spennende å komme igang med pergo neste måned da....

Skrevet

jeg har fått masse kviser og veldig søtsulten, pluss murringer i venstre siden på magen, dette får jeg alltid når d er eggløsning på gang :) jeg sluttet å teste da jeg lærte meg å kjenne når den kommer, selv om jeg kanskje bommer litt da... har hvertfall mye sex i denne perioden... så nå kan det hende det skjer noe... jeg har oxo bestemt meg for å roe ned litt med all testinga, for jeg blir så forferelig skufet hver mnd, så da er det bedre å gire meg litt ned ;-)

vi krysser fingrene og sprer beina ;-) *knis*

Skrevet

Åååå, så bra at du skal begynne på perge neste mnd om det ikke har klaffet denne gangen. Flott. Du skal se at det klaffer for deg snart.

Håper virkelig det. Krysser virkelig fingrene for deg:=)

Go klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...