turbogutt Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Klarer ikke bestemme meg. Noen som vil dele sine erfaringer med de posene?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har ikke erfaring med noen av de, men skal helt klart kjøpe den MED lammeskinn. Grunnen er at da kan jeg bruke posen uten skinn høst og vår, legge inn skinnet når det blir skikkelig kaldt og bare bruke skinnet løst når det er varmere i været!!
turbogutt Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 men det går vel ikke å bruke posen uten skinn....? Skinnet er jo underdelen av posen... eller???
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 det går ikke an å bruke posen uten skinnet nei, det er underdelen på posen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 siste anonym var ikke samme som anonym over
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Den som jeg har sett på, kan brukes både med og uten skinn, mulig det er en nyere modell? Første anonym
Miss Piggy Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Første anonym: Hva heter den som skinnet kan tas ut av da?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Såvidt jeg vet heter den også Odenwälder Lammy XL...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå