3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Heisann, Kimby! Lurer på om du orker å se litt på meg, jeg? Født 28.08.81, mannen 16.03.81. Har endelig fått ham med meg på å prøve å bli gravide;) Det jeg lurer på er om du kan se når det evt klaffer og ca når en evt baby blir født? Kan du se om det er jente eller gutt? Lurer også på hvor mange barn vi får og evt kjønn på disse også? Vi skal også i gang med å bygge hus og er da selvfølgelig svært spent på om huset vårt står ferdig til en evt liten prins eller prinsesse. Du kan ikke se når vi kommer til å flytte inn? Ser at du er veldig flink til å svare alle sammen, og skjønner godt at det tar på å bruke så mye energi på alle spørsmålene som dukker opp her. Tusen takk!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 4. oktober 2006 Forsvinner ganske fort her;) Så jeg dytter litt! *Dytt*
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Dytter opp litt igjen, jeg;)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2006 Dytter igjen, jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå