Gå til innhold

Føler jeg ikke klarer mer..

Anbefalte innlegg

Typen er arbeidsledig, men gjør ikke så mye for å få noe. Har i flere måneder lovet bedring, men ingen ting skjer. Han sitter foran tv og data til tre, fire, fem seks om natta/morningen å studerer trav og annet tull. Står dermed ikke opp før to-tre om dagen.

Han tar aldri intiativ til sex, gir aldri komplimanger, heller motsatt. Sier han elsker meg..

Han møter eksen og drar hjem til henne (1gang i går) Skriver nuss i mld til henne. Hun svarer med godgutten min og smask.

Vi har ikke flyttet sammen og er skeptisk. Han har jo null inntekt, noe som ser ut til å fortsette. Er jeg lei meg, noe jeg har vært ofte nå...bare går han eller slutter å si noe på mld (de dagene vi ikke er sammen). Blir taus, kort og kald.

Om tre måneder kommer den lille..og jeg gleder meg overhode ikke. Dette får jeg dårlig samvittighet av. Gråter nå hver dag og natt og har mistet lysten på mat.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6558962-f%C3%B8ler-jeg-ikke-klarer-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg!! For en type du har! Ble helt målløs når jeg leste det du skrev.. Er det mulig??At hai har kontakt med eksen, og ikke nok med det- at hain besøker henne og i tillegg skrivernuss til henne i meldingene! Gud hjelpe meg.. Skjønner jævli godt at du gråter..Blir så lei meg på din vegne.. Ingen som fortjener å ha det sånn! Huff så fælt for deg, der du sitter og er gravid og.. Da blir man jo litt låst..Han høres ut som en slask! Rett og slett!!Du må prøve å ta opp me han hvordan du har det, og hva han kan gjøre for at du skal få det bedre.. Bidrar han ikke i det hele tatt så er hain jammen ikke noe å sammle på!! Forba.. mannfolk!! Enn å være så jævli med noen, og i tillegg til det er den pers gravid med HANS barn.. Jøye meg. Ikke lett å finne løsninger når man har det slik.. Snakk med jordmor, så sender hun deg til noen du kan snakke med. Du trenger hjelp til å komme deg ovenpå igjen.. Ønsker deg masse lykke til, og håper alt går bra med deg og den lille .. Klem sendes ifra nordland..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...