Gå til innhold

Takk for koselig treff :=)


Gjest

Anbefalte innlegg

Var kjempe koselig i dag, fantastisk kake du hadde laget Hilde !

Vil veldig gjerne ha oppskriften neste gang :=)

 

Håper lille Emma fikk slappet av litt etter at vi dro, stakkar....det kan bli litt mye for en liten 2-åring med så mange nye ansikter rundt seg.

Utrolig søt jente !!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen:-)

Veldig koselig å ha dere på besøk, tida fløy av gårde. Farfaren hennes kom rett etterpå, så da fikk han tatt henne med seg, så hun sovnet i det de satte seg i bilen, var nok kjempe trøtt og sliten stakar. Så nå skal hun få full oppmerksomhet hos de i noen dager, det blir nok godt. Jeg får kjempe dårlig samvittighet for ikke å henne her da, typisk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at hun fikk sove litt da, skjønte at hun var litt sliten stakkars !

Skjønner at du får dårlig samvittighet, jeg får også det, men så vet jeg at han har det så fint, og at når han da kommer tilbake så har jeg mer overskudd til han igjen. Tror vi trenger en liten pause i ny og ne, det er ganske intenst med en 2-åring hjemme hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk for kjempe hyggelig treff! Synes alle har så søte og snille babyer så det er jo en fryd å være på treff, hihi:-)

 

Og Hilde var jo så flink å stelle i stand, ble helt imponert jeg! Både mat og DEN kaka! (ikke bare bare å lage værdens beste...)

Hva du får til med en 2mnd og en 2åring i hus:-)

som sagt: imponert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...