Gå til innhold

Hvor får man kjøpt Odenwalder pose???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har den på babyshop iallefall

Skrevet

Etter at jeg har funnet ut at Babyshop er supersleipe på pris, vil jeg heller anbefale barneverden på Alnabru:-)

Skrevet

koster den mer der?? pleier jo også generelt å være litt billigere på barnas hus (tidl barneverden)

Skrevet

De hadde den på kampanje til 1200 tror jeg, men nå er det vanlig pris igjen...dvs 1799,-

Skrevet

Bor ikke sør i landet så det blir litt vanskelig.... :) Babyshop har heller ikke noe butikk i nærheten av meg..

Men takker for svar!!!!

Skrevet

I Bergen selges den kun på Simoforretningen i sentrum så vidt jeg vet. Var der i dag og så på den selv! Vil ha!:)

Skrevet

Hvilken Odenwälder pose er det du skal ha? Det finnes jo ulike typer...Vet at det er en dame som importerer Odenwälder Lammy XL direkte fra tyskland og hun selger de vesentlig billigere enn babyshop. Husker ikke hva hun heter, men hun har annonse på finn.no (søk på lammy xl)

Skrevet

Det vet jeg egentlig ikke... :) Har bare hørt mye skryt om den, visste ikke at det var flere typer.

Men takk...skal inn på finn.:)

Skrevet

Jeg fant,jeg fant... Kostet 1800 kr.Noen som vet hva de koster på babyshop f.eks?

Skrevet

den med bamsen koster 1799 på babyshop,den med lammeskinn inni koster vel2200 eller 2300, dete rita holm som importerer tror jeg

Skrevet

Den med lammeskinn tror jeg koster 2300 - 2500 på babyshop, er ikke helt sikker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...