Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..slimproppen har gått når en har fått litt åpning..? Skjønner liksom ikke helt gangen i dette opplegget jeg. Eventuellt hvor mye åpning må en ha fått før proppen går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger ikke være noen åpning for at slimproppen skal gå. Den kan gå en måned før fødsel til og med! Det at slimproppen går er heller et tegn på at mormunnen begynner å modnes og mykes opp, og trenger ikke være tegn på fødsel. Min gikk for evigheter siden!

Skrevet

Oki.. Har nemlig fått litt åpning, men har ikke sett snurten av proppen så da lar den vel vente på seg..?

Skrevet

Det vet jeg ikke, det kan hende den har gått uten at du vet det, eller som forsterket utflod over flere dager eller til og med uker. Det er med proppen som med alt - ingen opplever det likt!!!! Litt frustrerende at det ikke finnes noe fasit på noe som helst synes jeg:-)

Skrevet

Sant. En fasit der alt var likt for alle hadde vært fint. Har venninner som har barn og aldr sett snurten av denne berømte proppen, så jeg må vel slutte å se etter den først som sist. Kommer den så kommer den og kommer den ikke så.. ja.. :)

Skrevet

Ja, det er den holdninga en nesten må ha nå på slutten! Selvom jeg må minne meg selv om det hele tiden! Det som skjer det skjer!!! Lykke til med alt, ser du ikke har lenge igjen (forhåpentlig vis:-)

Skrevet

Takk for det! Og masse lykke til til deg også! Kjenner tre stk som har bursdag på termindatoen din.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...