Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 ..slimproppen har gått når en har fått litt åpning..? Skjønner liksom ikke helt gangen i dette opplegget jeg. Eventuellt hvor mye åpning må en ha fått før proppen går?
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Det trenger ikke være noen åpning for at slimproppen skal gå. Den kan gå en måned før fødsel til og med! Det at slimproppen går er heller et tegn på at mormunnen begynner å modnes og mykes opp, og trenger ikke være tegn på fødsel. Min gikk for evigheter siden!
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Oki.. Har nemlig fått litt åpning, men har ikke sett snurten av proppen så da lar den vel vente på seg..?
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Det vet jeg ikke, det kan hende den har gått uten at du vet det, eller som forsterket utflod over flere dager eller til og med uker. Det er med proppen som med alt - ingen opplever det likt!!!! Litt frustrerende at det ikke finnes noe fasit på noe som helst synes jeg:-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Sant. En fasit der alt var likt for alle hadde vært fint. Har venninner som har barn og aldr sett snurten av denne berømte proppen, så jeg må vel slutte å se etter den først som sist. Kommer den så kommer den og kommer den ikke så.. ja..
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, det er den holdninga en nesten må ha nå på slutten! Selvom jeg må minne meg selv om det hele tiden! Det som skjer det skjer!!! Lykke til med alt, ser du ikke har lenge igjen (forhåpentlig vis:-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Takk for det! Og masse lykke til til deg også! Kjenner tre stk som har bursdag på termindatoen din..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå