vinter1988 Skrevet 4. oktober 2006 #1 Del Skrevet 4. oktober 2006 Olaus og Nikoline, Leste de på en gravstein når jeg var på kirkegården. Synes de var litt kule, men kunne aldri tenkt meg å brukt de selv. Da var bra hu heta nikoline og ikke nikotine/a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini&Meg Skrevet 4. oktober 2006 #2 Del Skrevet 4. oktober 2006 har hørt Nikoline før, syntes det er et kult navn jeg,men nå forbinder ikke jeg det med en ku heller da..hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 17. november 2006 #3 Del Skrevet 17. november 2006 Olaus Johan... født 09.08.06,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 17. november 2006 #4 Del Skrevet 17. november 2006 Nikoline har jeg hørt og det er jo kjempe søtt syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 17. november 2006 #5 Del Skrevet 17. november 2006 tanta til mamma het Nikoline... blle bare kalt Nikka. Olaus har jeg også hørt, men kjenner ingen som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til go'jentene Skrevet 18. november 2006 #6 Del Skrevet 18. november 2006 Jess, har hørt om begge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. november 2006 #7 Del Skrevet 18. november 2006 Jepp, oldefaren min het Olaus, og min fars gamle onkel het det. Nikoline er heller ikke ukjent for meg, men ingen favoritt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. november 2006 #8 Del Skrevet 21. november 2006 Niesen min heter Nicoline. Blir kalt Nico. Veldig søt frøken med lange lyse krøller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhizopus Skrevet 6. desember 2006 #9 Del Skrevet 6. desember 2006 Bestemor hadde en tante som het Nikoline, hu uttalte det alltid "tante Nekkoline" hihi Vet om ei på min alder som heter det også, de uttaler det litt mer fornuftig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. desember 2006 #10 Del Skrevet 6. desember 2006 Mamma har ei tante som heter Nikoline. Olaus har jeg også hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twins i magen <3 Skrevet 6. desember 2006 #11 Del Skrevet 6. desember 2006 Har hørt begge navnene... synes begge er fine. Men Nikoline er navnet på en av hestene til kusina mi, så det blir litt rart for meg... pleier faktisk å kalle henne nikotine da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå