Duddlidu Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Er så skikkelig kjiipt når puppene lekker og lekker om natta. Vanlige ammeinlegg duger ikke, og kan ikke sende dyna på rens to ganger i uka heller. Både dyrt og upraktisk! Har forsøkt å legge inn tøybleier i bh'en, men de blir jo klissvåte. Det er vel ikke bra at puppene ligger bløte hele natta heller (blir så sårt da). Nå klipper jeg til papirbleier å legger inn om natta, men det er så mange "skarpe" kanter jeg ikke får klippt til, så det klør helt infernalskt!! (Håper ikke bleiene klør like mye på stompen til poden!). Hva i alle dager gjør dere andre med puppespreng og lekkasjer om natta?!? Jeg har så mye melk at poden bare spiser en pupp av gangen, noe som vil si at den andre "står over" tømming for hver gang. Har vurdert å avbryte han og gi han den andre puppen halveis, men da får han jo ikke den fete ettermelka. Og pumping midt på natta er upraktisk, dessuten vil jo da puppene bare produsere mer. Holder på å bli gal her! Hehe, melk overalt!! Er blitt ei skikkelig ku.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 er slitsomt det der, men det gir seg vanligvis når produksjonen har stabilisert seg litt:) Jeg lå rett og slett på håndkler og hadde kjøkkenhåndkler inni bh i tillegg til papirammeinnlegg. Det du kan gjøre er å sette igang utdrvinigen over vasken et par ganger til natta, for å få letta litt på trykket:)
Expat Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Det mest kreative jeg har hørt er å dele en nyfødtbleie i to og bruke det i bh'n.
Duddlidu Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 Hehe, det har jeg testa for leeenge siden. I den grad jeg kan pårope meg å ha hatt melk lenge (poden er ikke mer enn 2 uker) Men inni disse bleiene så er det så masse "rusk" i innholdet som detter ut, og det klør om ikke enda mer enn de skarpe kantene rundt (bare testa pampers sine). Jeg får vel bare smøre meg med enda mer tålmodighet og pakke inn med mer håndklær og kluter. Har jo heldigvis vaskemaskin!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Hadde akkurat samme problem selv. Måtte melke ut hver natt. Hadde ammeinnlegg og håndklee over. Måtte bytte innlegg i løpet av natta. Men det gikk over da hun var ca 2 1/2 mnd )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå