shewolf og 2 valper Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Hvem tar man kontakt med får å få undersøkt muligheten for å få planlagt keisersnitt? Fastlege, jordmor eller fødeavd? Jeg er nå i 32. uke.
mooki Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Hei Du må ta kontakt med den du går på kontroll hos, de vil henvise deg til sykehuset for samtale der..
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg snakket med jordmora jeg går hos,fastlegen min og en psykolog.Fikk time til kontroll på sykehuset gjennom jm..Da ble ks bestemt.Det var time ang.muligheten for å få ks..
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg snakka med jordmora mi om det på kontrollen i uke 30 og har fått time på gyn.poliklin. om 4 uker. Får samtale med jordmor der, og kan diskutere/planlegge hvordan ting skal bli. Har forstått det slik at jeg etter det skal snakke med en fødselslege el gynekolog, før evt ks blir bestemt endelig. Litt av en prosess, så det er sikker greit å starte så snart som mulig. Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå