Gå til innhold

Sorry... Men her er mer syting... !!

Anbefalte innlegg

Har hatt en pause fra BIM en liten stund, men må innom å kikke litt av og til..

Er skikkelig deppa for tiden.. Kan eg ikke bare få bli gravid snart???!! Hvorfor må det ta så lang tid? Merker spes at eg blir litt sjalu når min svigerinne venter barn snart.. Er jo selfølgelig gla, men vi planlagte å prøve å bli gravid samtidig og eg sliter ennå!!! Tenker mye på dette nå når fødselen nærmer seg..Kunne snart sittet med en liten baby i armene snart vist tingene hadde gått som eg ville!!!... Vet dette høres veeeeldig egoistisk ut, men har det bare så vondt inni meg... *Grine,grine*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6558291-sorry-men-her-er-mer-syting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg "vil bli mamma snart"!!

Skjønner godt at du er lei deg. Jeg har også masse venner og nære som nettopp har fått eller venter barn. Og hver gang håper jeg at NÅ må det snart være min tur. Men nei...

Kjenner det også er litt sårt å holde den nyfødte og kjenne på hvor gjerne jeg også vil.

Stoor klem fra

Hei sicada!

Jeg forstår deg veldig godt! Jeg har også ei svigerinne som er 3 1/2 mnd på vei nå, og jeg er så misunnelig! Selvfølgelig veldig glad på deres vegne, men håper snart jeg også blir gravid. Forstår at du savner følelsen som det av og til virker som ALLE ander opplever!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...