Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Er muligens 2.gangs gravid og lurer på følgende: - Kjenner man symptomene tidligere enn ved 1.graviditet? (har hørt man gjør det siden kroppen kjenner seg igjen) - Hvilke er de første symptomene ved 2.gangs graviditet?? Eller hvilkne hadde dere? - Hvis man er gravid utenfor livmoren..Hvor tidlig kjenner man smertene av det da? Jeg lurer på om jeg skal ha nummer 2 ser dere..passer egentlig veldig veldig dårlig inn...men er vi gravide, så er babyen veldig velkommen til denne verden fordet!! Den er jo VÅR:) Hehe.. Håper noen har svar til meg og de mystiske magekrampene mine:/
Vestlandske meierier A/S Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 jeg hadde to vidt forskjellige graviditeter, andregang ble jeg fryktelig kvalm og ekstremt trøtt. grattis foressten:)( viss du er gravid da..)
Diadora Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Har bare vært gravid 2 ganger og det var tvillinger begge gangene! Men jeg var ekstremt kvalm og trett begge gangene. Var også innlagt med drypp begge gangene pga at jeg ikke klarte og beholde maten. Det 2 svangerskapet var verre enn det første. Men de var alle verdt det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå