Gå til innhold

Har vært på shopping i dag vi :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det skjedde noe med meg når jeg såg den filmen av hun som ble født i uke 28...... fikk det for meg at NÅ må vi handle her altså, ting må være klart osv.... redebygger instinktet slo til for fullt ;-) Så da dura vi avgårde til drammen og sparkjøp, og til ikea :-) har fått kjøpt masse!!!

- 18 stk gaskluter til ansikt

- 18 stk gaskluter til rumpe

- 6 stk stor flanellsbleier til "pute", underlag, gulp osv.

- 3 stk ammebh

- 1 dyne i minste str- til vogna og kurven

- 1 dyne i "barne"str, den etter minste, til senga

- tisselaken / stelleteppe

- 2 flanelllaken til seng/vogn

- 2 stk sengesett, ett til liten dyne og ett til mellom

- badetermometer

- 1 stk ullbody

- 1 stk tynn hvit babylue

- krabbeteppe

tror det var alt...

Er det noen som ser om det er noe vi mangler til stell og sånn nå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres bra ut! Kanskje du trenger noe smørning av noe slag til evt. bleieutslett?? (har ikke peiling altså, men jeg har hørt om noe sånt)

MEN, hvorfor har du kjøpt noen kluter til ansikt og noen til rompe?? Forskjellig farge eller? Hvis du vasker ansikt først kan du vel vaske nedover kroppen og ta underlivet til slutt?? Det er i alle fall slik det står beskrevet i en bok jeg har. .........

Førstegangs jeg...

Skrevet

Hm, nei, jeg ser ikke noe som mangler sånn med en gang..

Dere har handlet mye nyttig!! :-))

Skrevet

hihi- førstegangs jeg også..... har kjøpt dem i forskjellig farge ja, helt hvite til ansikt/kropp og gul kant til rumpa ;-)

ehhhh jeg bare tenkte at det kanskje var greit jeg.... men det er sikkert ingen stor sak tror jeg, bare tenkte at det var litt "ekkelt", men jeg vet jo at det ikke er det altså for man vasker de jo selvfølgelig og sånn!!!!

Skrevet

Hun trenger ingen salver!

- en pakke potetmel holder leeenge! - og er det beste for små barnerumper!

Enig med deg i det med klutene, Lucia.. Jeg vasker også fra toppen og nedover..

Skrevet

og by the way- jeg tenkte å vaske fra toppen og nedover jeg også altså ;-)

Skrevet

Var de flanellslakenene "vanlige" laken, eller sånne med strikk i? Hadde tenkt å kjøpe vanlige, men er så lei av å gå i butikker. Hvor kjøpte du dine?

Skrevet

Det var vanlige laken uten strikk i... kjøpte dem på sparkjøp, fantes i flere str.....

Skrevet

Hvis du nå henter apotekets babypakke (gratis) på apoteket, skulle du være godt forberedt :)

Skrevet

ohhh yes!!!!! den babypakka ja, den kan jeg jo hente nå for nå er det under 3 mnd til termin :-) husker jeg bestilte den og da var det en evighet til jeg kunne hente den!!!

Hva er det i pakka da??

Skrevet

Å æ trudd man bynnt å vask nedenfra og opp æ???? Ja, ja, det e ikke alt man får me sæ med første ongen... ;D thihi...

Bruk å hold bæsjerompa under sprengen æ... e like greit det, som å knot me klut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...