Gå til innhold

Sees i morgen da Oslo Jenter?!

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heei.. sees vi i morra da?? Kl.15.30 utenfor trafikanten ved tigeren?!! Gleder meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei jenter:) vil veldig gjerne møte dere etterpå men må nesten se an formen... var på ullevål for en liten ekstra sjekk i går... alt var heldigvis bra men jeg har noen sinnsykt vonde tak i mage og rygg så er litt redd for at det skal utvikle seg til veer snart for CTGén viste sammentrekninger i livmoren... så nå bare sitter jeg og venter...hehe... men send en mld da så skal jeg se om jeg kommer meg dit.. kommer jo uansett litt senere...

Ellers får dere kose dere masse:)

Skrevet

Åherregu åherregud!! Driver u å føder??:o ååååå:D:D et nytt under skal settes til verden! hehe!!

Jeg sender deg melding etterpå, Tine blir litt forsinka hu å, så kan jo hende vi venter litt:)

Masse lykketil hvis du ikke kommer, vaffal:D

Klem klem

Skrevet

Kult!! du vakke med sist, var du,Jessie?

Så kosli at du blir med i dag:)

som jeg alltid har sagt, jo fler jo bedre:D

Håper bare Thea er i form.. sønnen hennes har sovet svært lite i det siste, så har jeg ikke snakka så mye med a etter hu endelig skulle få sove litt på tirsdag,tror jeg det var... for det er hu som veit hvor vi skal! høhø..

eller kanskje noen andre veit hvor cafe con bar er hen?

vi finner det ut når vi møtes etterpå,jenter:) håper oppholdsværet holder seg:)

Klem

Skrevet

var med på pizzatreff.. kunne ikke forrige torsdag, hadde syk kjæreste som trengte pleie :P

men i dag er jeg med vettu.. cafe con bar, den på grønland ?

Skrevet

okei:)

Ja, den ligger på grønnland! veit at de har mat og sofa.. syns det passer bra:p

Skrevet

veit ikke helt hva som skjer jeg.. disse vondtene kommer og går... nå gikk slimproppen også... æsj... litt nervøs for at vannet bare skal flomme nå;) hehe

Skrevet

blir hjemme, søta, tror jeg blir mer redd enn deg hvis vannet ditt går :P

Skrevet

okei.. hold deg hjemme,du da,jeg skjønner om du ikke helt tør dra til byn:p!

Lykketil:)

Skrevet

Hei jenter:) nå sitter dere sikkert å koser dere:) si fra når neste møte er da så skal jeg se hvordan jeg ligger an... nå ligger jeg i sofaen men grusomme menssmerter...hmmm...

Skrevet

Å som vi har tenkt på deg i dag!! Lurt på om du har født eller fått veer eller hvor langt du har kommet!!

Vi var bare 4 stk som møtte opp i dag, og en som var litt forsinket og dukket opp på et annet sted enn vi var:/

Men hold oss oppdatert,i den grad du klarer liksom!! er så spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...