Gå til innhold

Noen Follo-mammaer her?

Anbefalte innlegg

Hei! Lurte på om det er noen andre blivende Follo-mammaer som er i 1. trimester. Jeg er 35 år fra Oppegård, har termin 5. mai og venter mitt første barn.

Har hengt meg på noen debatter vedr. "gravide i Oslo", men hadde også vært koselig å bli kjent med flere fra lokaldistriktet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6557806-noen-follo-mammaer-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Nesodden hører til Follo. Follo består forøvrig av Oppegård, Ski, Ås og Vestby. Morsomt å høre fra andre som bor i (skal flytte til) området. Hadde vært hyggelig om det var flere Follo-mammaer her på BIM, så kunne vi følge hverandre gjennom graviditeten. Hvor langt er du på vei?

Så det gjør det altså. Begynner å få hetta for å flytte dit, jeg vet jo INGENTING om stedet, har vært der en gang, og det var når vi så på leiligheten. Men men, jeg får håpe det var en klok avgjørelse:)

Jeg er 7+5 idag. har termin 24.mai og er 25 år gammel og førstegangsgravid.

Hadde vært koselig å bli kjent med noen i området

Annonse

Joda, jeg bor i Ski, er 30 år, og venter mitt tredje barn med foreløpig termin 3. mai. Har bodd her i ettogethalvt år, men føler ikke jeg kjenner byen og området så godt... Gleder meg egentlig til å komme i barselgruppe og være hjemme i permisjon - tenker det kan være en anledning til å bli kjent med nye i området...

Kanskje vi skal holde litt kontakt med så like terminer også..?

Hyggelig å se flere Follo-mammaer henger seg på her. Tror barselgrupper er en fin måte å komme i kontakt med andre i samme situasjon i samme området. Men inntil da, så er det trygt å "kjenne noen" fra BIM. Ja, vi får holde kontakten utover, og så kan vi kanskje etterhvert organsiere et møte. Ski burde være et greit møtested for de fleste å komme til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...