Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Ble sjekket for modning og ble strippet i dag. Legen tror at jeg er mor innen en uke! Har litt menssmerter nå, men åpningen var bare på 1 cm. Hvor lang tid har det tatt for dere andre før det har skjedd noe? Er såå klar nå!
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Så moro! Vet ikke hvor lang tid det tar! Jeg ble forsøkt strippet idag, men det gikk ikke fordi babyen ligger så langt ned med hodet.. Hun kunne imidlertid kjenne at det var mykt, men ingen åpning...Og jeg er på overtid. Oppløftende. Synes imidlertid det var ganske så vondt..hva synes du? Ja, ja! Lykke til! Må nå si jeg håper jeg får føde før deg da...
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Ganske vondt??! Jeg holdt på å begynne å grine så vondt det var! Var helt gåen etterpå! Jeg spurte legen (mann) hvordan jeg skulle greie fødsel når dette var så vondt.. Han sa at det er en annen smerte. Ja, for DET vet han liksom. Som har prøvd begge deler. Hihi.. Det er et godt tegn at det er mykt hos deg da. Og for din skyld håper jeg også at du føder før meg! Masse lykke til! Håper det ikke tar så altfor lang tid for noen av oss..
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Hi, hi! Tørte ikke si det var jæ''' vondt!! For en pingle jeg er, tenkte jeg! Har helt klart tenkt å vurdere epidural, ja!!! :0))
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Vi får trøste oss med at etter smerten kommer bebisen! Men, først epidural! :-D
bollenr3 Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 jeg kommer akkurat fra jordmor.. ble strippet... hadde 2 cm åpning... håper det snart skjer noe.... er oxo superklar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå