Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På sporet av Rikke. Nå har vi funnet det røde huset.Ser også en skigard.Snakkket med en mann som så hunden i området for noen timer siden. Vi er i området nå,kan dere se om hun fortsatt befinner seg i området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhhhh, så glad jeg blir. Håper nå inderlig at dere finner henne. Jo jeg trur hun er i området. Jeg trur kanskje hun søker ly inn mot skogen for natta.

Skrevet

AAHH!!! Ja, saa bra!! :)

Skal se hun sover hjemme i huset til folkene sine i natt. :)

DA er det mange som blir glade!!

Og jeg... den rare fremmede dama bak navnet "starfire" paa BiM/DiB... er en av dem. :D

Er man hundeelsker, saa er man hundeelsker. :)

Skrevet

Kan du se om eieren er i nærheten. Han er i området. Håper så inderlig vi greier å finne henne nå.Tusen takk for at du hjelper oss, nå er vi optimister.

Skrevet

Ja jeg trur dem er nært hverandre. men jeg lurer på om hun går mot sentrum?

Skrevet

Det er flere som leter i området nå, kan du se om det er asfalt eller grusvei i nærheten.

Skrevet

Det virker som om dt er en slik "olje"vei. En slik som starter med grus liksom men som blir til asalt når man kjørt på den (skjønner du hva jeg mene)r??

Skrevet

Vi er på den veien nå. Kraftledningen ligger over veien. kan du se om vi er på riktig vei. Beveger oss ned mot sentrum. Går hun på veien?

Skrevet

Kan du se om det er en kirke i nærheten?

Skrevet

Hun går ikke på veien, men hun har veien på høyre side om seg.

Trur dere er på riktig vei.

Skrevet

Det begynner å bli mørkt, vi har ikke funnet henne ennå. Er hun fortsatt i bevegelse. Virker det som hun er i nærheten av mennesker eller trekker hun mot andre områder.

Skrevet

hun holder seg rundt denne røde bygningen jeg så....stemmer at han mannen så hene for noen timer siden...er det skog eller masse grantrær i nærheten der???

hun holder seg der enda...ser kraftledninger enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...