Gå til innhold

April: Hva med et rogalandstreff??

*musefis* med 2 store og 2 små

Anbefalte innlegg

Nå er det virkelig lenge siden, sikkert nesten ett år, hehehe... ;o)

Har dere lyst å ta en tur i sandved parken igjen? Eller på lekeland?Eller har dere andre forslag?

Trenger å komme meg ut litt ja, hehehe... :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6557411-april-hva-med-et-rogalandstreff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg e klar eg!! Kor så helst, men helt fint ver viss me ska ver ude ;o) Bare dar e action så e de bra for gullegull :o) Eg slide litt me helger viss de ikkje e syndag, for me har småbarnssvømming på lørdagane + at eg jobbe aenkver lørdag (oddetallsuger).

• 1 måned senere...

Annonse

Snakket med Yaddaline her om dagen om dette, og tenkte at det hadde vært gøy om vi hadde f.eks. hadde hatt et treff i fint vær og snø på lekeplassen i Sandvedparken med risengrynsgrøt og kakao!! Hva om vi får igang et "hastetreff" så snart den første snøen faller, og at vi som har hverandre på mobilen sender SMS og varslet om tid og sted!?! Jeg kan f.eks stille med grøt, så kan noen andre ta kakao?? Synes det var så kos når vi satt der i snøen sist... Men et leketreff utenom hadde jo også vært kjekt! Synes Sandvedparken er helt genial jeg... Søndag 19.november kanskje?? Men det blir ikke grøt på dere med mindre det er snø, altså, he, he...

Å hurra!!!!!! Det hørtes kjempekjekt ut!!!! Me vil værme!!! Passe godt for oss den 19. november, eg glede meg allerede!! Kan laga kakao eg, men eg kan ikkje laga grøt, her går det kun i Fjordland sin grøt så kjempegreit hvis du vil laga det, hihihi... ;o)))

Ps: Ska ha meg et alvorsord med han i aen etg. ang snøen, så me satse på at det går i orden, hehehe... ;o)

Pokker... Hadde helt glemt denne tråden jeg.... Dumtidum.... Har sagt ja til barseltreff på Hommersåk den dagen... Hm... Er du fremdeles hjemme på dagtid??? Neste onsdag, 22.november er jeg og Maja alene hjemme hele dagen... Skal vi ta treffet da??? Kan jo si kl. 13 da hvis det kan passe??

Kan Yaddaline også da kanskje???

Hm... Jeg skal ha Maja hjemme f.o.m onsdag til og med fredag, men ellers er det full rulle her i heimen!!

Har forresten fått barnehageplass, så da skal vi begynne der fredag 1.desember!!

Søndag kommende helg er jeg opptatt, men første søndag i desember kan jeg sikkert!! Må bare være et lite værforbehold... Slik det har øst og pøst ned nå den senere tiden har det ikke vært fristend å sitte ned og prate utendørs... Skal vi se det litt an??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...