2søtesmåh Skrevet 4. oktober 2006 #1 Del Skrevet 4. oktober 2006 ...med røykinga di??? Det har vært veldig stille om den nå, så jeg var litt spent. Håper du har greid å holde deg unna røykinga, om du har det så tror jeg faktisk at du blir gravid denne pp. ) *motivasjon*motivasjon*motivasjon* Ser at du har IKM sånn ca samme tid som meg, så jeg håper vi kan slå følge over til 1.tri sammen med alle andre som prøver denne måneden. Håper som sagt at du har greid å holde deg, jeg har hørt flere historier om de som har prøvd å bli gravid, de har røyka og de har ikke fått det til. Så slutter de,- og vips..... ( du har vel også en del pp bak deg)Tror jeg sånn i farten har 3-4 nær bekjente det har skjedd med, så det er nok HELT sikkert noe i det. Tenk på det du neste gang du har lyst på røyk. Fordi om du har blitt gravid før mens du røyka, så er vel det en del år side, og år med røyking kan jo ha gjort at det har blitt vanskeligere. (har du forresten barn/vært gravid før, eller blander jeg deg med noen andre?) Nei, dette skulle være en oppmuntring da. Håper du tar det som det. Jeg for min del skal ta meg en times sykkeltur på ergometersykkelen min. Det skal bli deilig................Å BLI FERDIG ) LYKKE TIL OG STÅ PÅ. DETTE GREIER DU ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6557368-~maja-mor~-hvordan-g%C3%A5r-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja Mor~ Skrevet 4. oktober 2006 #2 Del Skrevet 4. oktober 2006 *kikker en annen vei, så ikke dette innlegget* *rødme rødme* *prater om noe annet....* Ja, vi har IKM sånn ca sammen! Gleder meg til den dagen ja!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6557368-~maja-mor~-hvordan-g%C3%A5r-det/#findComment-6559283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå