Gå til innhold

Rugedag 4: Overstimulert, hissig og kjeder meg!!!

Anbefalte innlegg

Hei jenter, dette er ett skikkelig klage innlegg...

Er på rd 4 i dag, satte inn 2 prima egg på lørdag. Er så spent at jeg holder på å dø.... Men etter uttaket har jeg følt meg pjusk, og har bare blitt verre og verre. Svimmel, kvalm, kramper i magen og hodepine.

Har hverken turt å kjøre bil eller gå ut av huset alene!

Ringte Riksen på mandag for å beklage min nød, fikk kontrolltime i går, og konklusjonen ble: OVERSTIMULERT!!! DRITT.....

Så nå er jeg sykmeldt, får ikke lov å gjøre noen verdens ting, og her sitter jeg å kjeder meg. Får VELDIG god tid til å ruge da, (så skal ikke bare klage), men hadde sett for meg at jeg skulle holde meg aktiv for å få tiden til å gå! Den gang ei....

Sorry for mitt lille utbrudd, men i dag har det sett ut til at smertene går over i SVÆRT hissige anfall....grrrrr!!!!!

Masse klemmer fra en "småamper"

Fortsetter under...

Æsj, det hørtes skikkelg kjedelig ut!! Du får prøve å finne noe du kan kose deg med, selv om jeg VET det er vanskelig. Er kjempe rastløs selv..... Kjøp deg noen fine blad, lei deg en fin film og lag deg litt god mat... Kryp under teppe for det er litt godt når det er høst..

Lykke til iallefall...

Klem

Det hørtes ut som en god plan! Unntatt det med mat... Ingenting som frister, og blir dårlig av nesten alt. Var visst et vanlig symptom ifbm. overstimuleringen.

Takk for rådene, klem tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...