Gå til innhold

Hvem er yngst?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor unge er dere gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir 17 nå i desember... Men vet at jeg langt ifra er den yngste her.. ;)

Skrevet

Blir 18 i desember jeg. Hvorfor spør du om det?

Skrevet

Jeg er 16... Fyller 17 før termin.

Jeg er forøvrig nest yngst her, er ei med termin i desember som er 15...

Skrevet

Jeg er 17, ble det i september

Skrevet

jeg ble 17 i april..

Skrevet

er 19 år, å blir 2.barnsmor i mai =)

Skrevet

Blir 18 i begynnelsen av februar, å får ei lidå prinsessa i begynnelsen av mars :)

Skrevet

Er 18, mulig jeg rekker å bli 19 før jenta vår kommer..

jeg innbiller meg at Alva? er yngst?? :)

Skrevet

er du 14 og gravid? da regner jeg virkelig med den ikke var planlagt? lykke til iallefall...

Skrevet

jeg er 20,men det blir kanskje ikke regnet som ung?? Føler meg ung hvertfal,hehe:)

Skrevet

Å OM DET HADDE VÆRT PLANLAGT??? av d0tten, skal du liksom komme innn hit å dømme da, å skape kvalm? Blande deg borti ting du ikke har noe med...?? sånt synes jeg man kan spare seg for... vi er med barn hele gjengen, å ferdig med det liksom...

Kjenner lille meg er utrooooolig hormonell i dag ...

Skrevet

Kjære deg, jeg har verken dømt eller snakket nedsettende til henne på noen måte. Jeg spurte et enkelt spørsmål, som hun selv velger om hun vil svare på eller ikke. Jeg er ikke her for å dømme. Og som du kanskje så, så ønsket jeg henne også lykke til med det hun har foran seg......så bare slapp av du.

Skrevet

da håper du virkelig det ikke var planlagt?? det er jo å dømme det, før du vet noen ting som helst... å nick kan du ikke bruke;)?

Skrevet

hvordan kan du lese ut fra det jeg skrev at jeg håper det ikke var planlagt? jeg skrev at jeg regnet ikke med at det var det, siden 14åringer flest vanligvis ikke planlegger barn så tidlig. Se hva jeg skriver du tror jeg, dette blir usaklig....

Skrevet

greit, men du tør fortsatt ikke signere med nick? det bare sier at du er fullt klar over at det du skrev i grunnen var spydig...

Skrevet

-å *LillePrinsessa* Synes du var i det meste laget hormonell i dag=) Jeg leste ikke noe spydig i det hele tatt i svaret hennes.

Jeg er 19 år og blir 2barns mamma i desember=)

Skrevet

ja jeg har jo sagt jeg er det i dag... men uansett, jeg synes å si at: jeg regner VIRKELIG med at det ikke var planlagt er ganske forutinntatt og dømmende... uansett, OVERSE meg, siden jeg er så positiv å blid... ikke verd å diskutere med meg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...