Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 hei jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sakt dette men i dette sv. har jeg gått ned 5 kg først for så å gå opp 6 kg. har hatt mye trøbbel med halsbrann og matlysten men har spist normalt. er i uke 33. og ja startet med bmi 33 før graviditet. fikk kjeft av jormor for at jeg var så overvektig før sv. men skulle ikke slankemeg men prøve og holde meg unna søtt. det jeg egentlig er litt engstelig for er om jeg har gått opp for lite og ev. hvilke konsekvenser dette kan ha for nurket mitt. noen som kan si noe om dette og berolige meg for jeg har joikke bevist forsøkt å tape meg heller.
grå :) Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 ingen fare, barnet får i seg det det skal så lenge du spiser. gikk selv ned 6 kilo forrige gang og så opp ti (tilsammen opp 4 kg med andre ord, en del var vann og kom helt på slutten). det var ingen fare fikk jeg beskjed om og barnet er ei frisk og fin jente på to år nå. ta det med ro du. ingen fare. barnet tar det h*n trenger
1 høne i haneflokken-født Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 hadde det sånn i alle mine 3 svangerskap.............gjør ingenting, barnet tar det den trenger............
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 tusen takk for betryggende ord. ja jeg spiser. men ble litt redd.
Frk. Sol Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har hørt at babyen forsyner seg med akkuratt det den vil ha fra deg. Om du går opp eller ned er det samme så lenge du har nok av det babyen trenger i din kropp. Tror nok du kan ta det helt med ro. Tenk på babyen som en liten "snylter" som er mett hver dag så lenge mamman er frisk:D
Håp25 Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg ble forltalt av legen min dette som Konsertjenta sier. Vi som har litt mer å ta av, har allerde et lager babyen kan forsyne seg av og det gjør den! Er det ikke bra noen har utbytte av alle disse extra vi har?! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå