Gå til innhold

Oktober: ingen som skal føde i kristiansand her inne???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg skal føde i kr.sand:)

er det fler her som og ska? er bare nysskjerrig, kanskje noen har termin samme dag som meg....

 

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ska til Kr.sand. Har termin 22.oktober, men håper og tror det blir litt før tiden. Når skal du ha??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, morro. vi har den 23!

håper også å føde snart, litt før kanskje...men har ingen mage-følelse på at det kommer til å skje...min mor gikk over tiden med broren min så....begynner å bli litt ( veldig ) utålmodig og lei, hehe! spent på utseende og kjønn!

 

hvordan er formen da? har dere vært på omvisning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

jeg skal også føde i kristiansand! har termin i dag.... men ser ut til at det blir overtid ja... :( når har du termin??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på omvisning for en måneds tid siden... var ingen fødsler på gang på føden da, så vi ble vist rundt på alle fødestuene og snakket lenge med ei jordmor der. synes det var veldig greit:) det kan absolutt anbefales hvis du dere ikke har vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde i kristiansand ...Har termin 13 oktober:) Er ikke så ofte her inne,pga lite aktivitet...Kan anbefale skravlesiden eller 3trimester:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også føde i Kristiansand, med termin 22.oktober. Venter en gutt vi da. Kanskje vi sees?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har og vært på omvisning og hadde samtale med overlege der...veldig greit å ha fått med seg synes jeg...så du har termin igår?? er jo 5.okt idag...hehe.. spennende å se når du føder:)

vet dere hva det blir? tror jeg husker å ha sett nicket ditt et el annet sted tidligere...du er ikke fra farsund vel? hehe...

 

lykke til :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen deres da? Vi vet ikke hva vi får, så gleder meg kjempe mye til å se hvem som spreller så mye der inne!! termin 22.okt. forrige fødsel skjedde 17 dager før, så håper jo at det blir litt før termin. har mye kynnere og nedpress. har også hatt noen netter med maserier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...