Gå til innhold

Farlig med uvi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i de siste par dagene, særlig i dag, hatt på følelsen av at jeg har urinveisinfeksjon. Har nok hatt det før ( uten å gå til legen), og kjente noe lignende i dag. Men det er ikke vondt når jeg tisser.

I så tilfelle, er dette noe som er uheldig for den lille? Bør jeg kontakte lege? Men om jeg gjør det får jeg vel time om en uke eller to, og da er det jo litt seint. ( har forresten allerede time til lege om et par uker er det vel)

Skal til jordmor på tirsdag, men hun kan vel ikke si meg om jeg har uvi?

Vræl, blei plutselig litt småbekymra her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tror jeg hun kan finne ut. jeg fikk pencilin mot det med førstemann. og jeg ba de ikke sjekke om jeg hadde det, ble fortalt at prøven min viste det.

Skrevet

Få det sjekket med en gang. Jeg fikk uvi i uke 23/24. Kjente ingen svie, men infeksjonen var med på å utløse for tidlige rier. Legene fryktet abort og jeg ble innlagt en uke på sykehus. etter det har jeg fått knallrespekt for uvi i svangerskapet.

Skrevet

Legevakt eller jordmor kan kjapt kontrollere en urinprøve...

Skrevet

Mistanke om uvi bør sjekkes opp. En uvi kan i verste fall sette i gang fødselen. Ikke er det særlig behaagelig hvis den får utvikle seg heller. Jeg ventet litt med å teste for uvi en tid tilbake og endte med store smerter. En enkel urinprøve levert på legekontoret gir deg svaret etter få min. Trenger ikke bestille tid for det. Har du uvi vil du få legetime og medisin. Den hjelper fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...