Gå til innhold

Nok en prøver over 35 sier hei:-)

Anbefalte innlegg

Har fulgt med litt på forumet her en stund, og nå synes jeg det er på tide å presentere meg. Jeg er (fortsatt) 36 i skrivende øyeblikk og førstegangsprøver. Vi er i ca 3.-4. pp nå så den første optimismen og entusiasmen begynner å avta litt ;-) Kanskje like greit siden det blir ganske slitsomt i lengden å bare tenke på én ting (og da mener jeg ikke sex!).

Siden jeg startet prøvingen har kroppen spilt meg noen puss, både med en TR som plutselig har begynt å komme senere og de berømte graviditetssymptomene. Denne pp har ikke vært noe unntak (tror jeg). Ikm var for 3 dager siden og "symptomene" har vært mange. Nå gruer jeg meg til fredag, som er den store testdagen om TR ikke kommer før den tid. Jeg synes hele tiden jeg merker at hun kommer og er like spent hver gang jeg sjekker. Det er vel ikke et ukjent fenomen i denne bransjen!

Jeg har valgt å ikke fortelle noen om prøvingen, i tilfelle dette ikke klaffer i det hele tatt, men merker at jeg savner noen å prate med som kan bidra med erfaringer og sette ting litt i perspektiv når jeg mister det. Sambo er litt for "nær" til å dekke det behovet. Dette forumet virker som det perfekte stedet i så måte! Mange trivelige og kunnskapsrike jenter samlet på ett sted :-)

Takk for oppmerksomheten! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6556735-nok-en-pr%C3%B8ver-over-35-sier-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Bjelle :)

Jeg håper dagene går fort mot ikm....men vet av erfaring at de kan bli lange...Jeg er også 36,og prøver på den første.Selv om vi har prøvd noe lengre enn dere.Det at vi prøver på barn er ikke noe vi har delt med mange vi heller,og det er som du sier derfor godt å ha dette forumet å ty til.Jeg ønsker dere lykke til,og krysser fingrene for at fredag blir dagen for dere...C":)

Hilsen vilsågjerne.

Tusen takk Tullemor1 og Vilsågjerne:-) Morsomt at det er flere som prøver for første gang. Jeg vet ikke hvor lenge dere har prøvd (skal sjekke gamle meldinger), men håper inderlig dere lykkes omgående!

Ikm var forresten på søndag, men jeg tør altså ikke teste før på fredag (hvis da ikke TR kommer før den tid). En skikkelig pessimist, er jeg ;-)

Annonse

Velkommen til deg!

Det er fint å ha noen å dele spenning, frustrasjon, strev og glede med. Her er det mange i samme situasjon, som er både lydhøre og meddelsomme...ü

Det blir ikke mindre spennende av å gå over IKM da.

Lykke til med testinga!!

Velkommen skal du være Bjelle. Alltid kjekt når nye dukker opp. Og kjekt når de forsvinner =)

Krysser fingrene for deg til freddan. Syns du er sykt tålmodig, jeg hadde aldri greid å vente en uke over ikm uten å teste...

Min kjære reiste i går for ti dager. Jeg skal ikke ha el før mandag, men tror du ikke jeg hadde el-slim i går... så da skal jeg nok tenke at det kan jo være et øøøøøørlite håp om at vi klarte å plante en svømmer før han dro... phuuu, hadde tenkt at denne måneden kom til å bli helt forutsigbar fordi jeg var sikker på at vi umulig kunne klare det. Nå blir det jo til at jeg kommer til å leeeete etter symtomer...

Mange lykke til iallefall!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...