Gå til innhold

hehe, litt sprøtt men,...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det sant at rumpa synker med 15 cm når

du har født? ei som sa det til meg, men

stoler ikke helt på ho av forskjellig

grunner... også sier hu så mye rart, så en vet ikke hva en skal tru..

noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke det er sant hvertfall! Da får jeg jo skikkelig hengerumpe!

Det høres litt usannsynlig ut da..egentlig..hehe...

Skrevet

HAHAHAHAHA.....så fantastisk morsomt å høre... Nei, det har heller jeg aldri hørt om... om det var tilfellet så hadde det vært mange hengestusser der ute... Man får nok det om man blir sittende på ræva, og bare spiser godis etter fødselen....da kanskje den begynner å henge...men det der hørtes bare latterlig og tullete ut...

Har sett mange mødre med sprettne og fine rumper jeg altså...

Skrevet

iselin79: ja hehe... ingen jeg kjenner som har barn har fått rumpe som har synki med 15 cm.. haha.. det er ganske morsomt ja.. haha..

hu sier mye rart.. ho har ikke unge og er ikke gravid!!!

Skrevet

Jeg har ikke noe spretten rumpe, men kan forsikre deg om at den ikke har sunket noe etter forrige fødsel, hehe=)

Skrevet

Hahaha nei, tenk om man både for to, tre og fire barn da da, om rumpa skal synke med 15 cm for hvert barn....LOOOOOOOL..... Jeg bare ser det for meg hvordan de menneskene ser ut... Vil komme til å trekke rumpa etter seg bortover gata....

Men rimelig freidig kommentar fra en som aldri har vært gravid en gang... Kanskje hun er litt misunnelig på deg for at du skal ha barn, og skal liksom "holde deg nede på bakken", sånn at du ikke gleder deg for mye over å bli mamma liksom....finne på alle de negative sidene man kan.... Nei, så merkelig sagt...

Skrevet

Det passer...se bare Madonna, Victoria Beckham og Angelina Jolie...de har jo sunken rumpe!!!! ;o)

Skrevet

men de gjør jo så mye rart med kroppen sin.. madonna er jo gammal... og v.b er tynn den dagen og tjukk noen andre ganger.. a.j er skuespiller så ho gjennomgår så mye rart... hmm..

jeg tror ikke noe på det iallefall..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...