Gå til innhold

Noen som skal starte prøvingen mai2007?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå bestemt oss for prøve å lage et lite nurk sammen, men vi er litt sære og ønsker at barnet skal bli født tidlig på året/våren. Dette skyldes også at jeg er student.

Samtidig virker det som en evighet til vi kan starte prøvingen. HVordan skal vi klare å vente? Noen fler som ønsker seg et vår barn og avventer prøvingen slik at man kan få det slik man ønsker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tenkte litt på det vi og, men klarte bare å vente ca en dag før vi ombestemte oss og sa: vi setter i gang nå! hihi.... :) Vi tenkte litt sånn at det kan jo ta litt tid før det klaffer så hvorfor ikke... Er nå i vår andre pp så klaffet hvertfall ikke på første forsøk. Lykke til samme når dere begynner:)

Skrevet

Det hadde ikke jeg klart, iallfall! Tenk om dere bruker 6 måneder på å bli gravide da? Det er jo ikke uvanlig å bruke noen måneder på å få det til :)

Ikke tenk på når barnet blir født da, det blir jo like bra uansett - like ønsket!

Skrevet

Hei

Bruk noen måneder her inne, så skjønner du at du ikke bare kan starte i mai og få et nurk tidlig på året.. Da er du isåfall veldig heldig.. De fleste bruker 1 til 6 måneder på å bli gravid.. Hadde jeg vært deg ville jeg startet tidligere hvis du vil ah noen tidlig på året..

Men håper selvfølgelig det klaffer for deg: men vit at det kan ta tid. lykke til:-)

Skrevet

jeg sa hele tiden at hvis jeg ble gravid påska06 hadde det vært perfekt, så ble jeg det... men mista da da........... så nå har jegfinni ut at det spiller ingen rolle når på året den kommer, bare det kommer en etterhvert.........

Skrevet

Ja, vi! Vi har planer om å begynne prøvingen i mai. Litt på grunn av at det er større sjanse for at flere venner prøver den sommeren og litt for at vi vil ha barn på nyåret/våren. Men jeg begynner å bli rimelig utåmodig.. Gleder meg veldig til å få kul på magen!!

Skrevet

Vi er innforstått med at prøvingen kan ta tid, men som jeg skrev må jeg avvente litt i forhold til mine studier. Vi må jo også håpe at det ikke tar alt for lang tid å lage den lille, selv om alle en gang har håpet på dette.

Har du barn fra før, gleder.meg?

Skrevet

Hei!

Jeg skal starte prøvingen i seint april/mai av samme grunner som deg. Det er UMULIG for oss å få tidligere p.g.a. min studiesituasjon (bor i utlandet), dessuten ønsker vi oss barn på nyåret/vårhalvåret. Vi har satt en grense på 6 mnd. Blir vi ikke gravide innen det så må vi vente noen år dessverre.. :(

Til dere som sier det er umulig å planlegge sånn: Hvorfor ikke? 40% av de som prøver blir gravide 1. pp. 40% er jo ganske mye! Og greier vi det ikke i løpet av 6 mnd, så er det ikke verdens undergang, det er bare litt kjipt.

Skrevet

Skal ikke se bort fra at det stemmer...jeg pratet venninnen min full i hodet om at hun burde slutte på pillen, og det kan ta så lang tid...brukte selv 7 mnd på første prinsesse. Men hun ble gravid i første runde, de fikk jammen seg en overraskelse. Ble ikke noe vin verken i utdrikkingslag eller bryllup på henne. Hun syntes det var ergelig, men ville selvfølgelig ikke forandre på det som var skjedd. Nå er hun i 6 mnd og stråler av lykke. Så det må ikke ta lang tid for mange, men jeg tror kanskje det er en opphopning av de som prøver en stund på disse sidene...også noen som det er full klaff for etter en kort pp. Lykke til med timingen!

Skrevet

Jeg har slutta på pilla allerede for sikkerhets skyld. Bruker pessar og kondom nå. Håper VIRKELIG det holder!!!!! :-/

Skrevet

Har veldig lyst til å begynne å prøve i løpet av 2007..har to fra før, minstebarnet er 1,5 år nå og vi vil ikke det skal bli for langt opphold imellom. Men det er så mye som må ordnes først, jeg er uten jobb og div annet som må i orden. Men håpe håpe....:) Har tenkt å unngå å bli gravid tidlig på sommeren iallefall, var utrolig kvalm sist og det ble "summer of Hell" for meg....Varme, sol og ekstrem svangerskapskvalme passer dårlig sammen:)

Men gleeeeeder meg uansett til å kjenne spark i magen igjen, hvis jeg er så heldig å oppleve det en gang til:)

Lykke til med den kommende prøvingen!

Skrevet

Nei, jeg har ikke barn fra før, så det blir ekstra spennende. Er så spent på hvor lang tid det vil ta. Har venninner som begynte tidlig for de hørte det tok så lang tid, men vips så var de gravide. Jeg liker å leve i troen om at det går fort;) selv om noen kaller oss sinnsykt naive..

Skrevet

Nå ble jeg litt glad! Logget meg på og så at det ikke bare var oss som tenkte i slike baner. Vi lever også i håpet om at det skal klaffe ganske så raskt. Jeg ønsker å starte prøvingen med positiv innstilling!

Men uff, lurer på hvordan jeg skal få tiden til å gå! Men syntes det er greit av vi vender oss litt til tanken, livet blir jo snudd på hodet og hverdagen blir en helt annen med et lite barn.

Har fått tips av en venninne (som er mor) om å ikke tenke for mye på dette. Men lettere sagt enn gjort!

lumsali; Håper du får jobb og sånt i orden slik at det blir en liten på deg igjen også.

Skrevet

Jeg hadde også veldig lyst på et vårbarn og vi startet å prøve i mai. Ble gravid men spontanaborterte dessverre. Nå er vi igang igjen med prøving og jeg er egentlig bare glad hvis vi får barn og da er det ikke så farlig når det er født. Får heller prøve på et vårbarn neste gang dersom vi lykkes nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...