chill+enda en til Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Da har vi vært på UL, og for en opplevelse Lille knøttet lå med armene over hodet og vinket da undersøkelsen startet. Alt så fint ut, og det var helt utrolig *sukk* kom noen tårer ja.. Men det viser seg at det er en sær liten Hansen i magen min, så vi skal tilbake til ny UL om tre uker, for jordmor fikk ikke sjekket alt hun ville. Det er klumpfot i familien til min kjære, og da jordmor skulle se på føttene til h*n så lå h*n ikke så bra til akkurat.. Lå med ryggen til, og kikket bare bort mot pappa'n sin Så da blir det ny ul om tre uker, ikke så lei oss for dét da Vi fikk forresten lov til å filme, hadde med videokamera. Har også blitt satt frem tre dager, så ny termin er nå 5.mars Hvordan har det gått med dere andre som var på ul idag da?
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Vi har også vært på ul. Eller jeg har, mannen min måtte jobbe. Dette var min fjerde ul da, så han har jo fått sett på lilleknøtt før. Alt var superfint og vi skal ha ei jente=) Du var ikke alene om å felle noen tårer. Jeg var så glad at jeg ga jordmor en klem! Fikk faktisk med 6 ul-bilder hjem og så pappa skulle få se.. Jeg ble satt to dager frem, termin er altså 9 mars! Heldige dere da, som får komme tilbake om 3 uker!
chill+enda en til Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Det var faktisk 4 ul for oss også, hadde i uke 5, 6 og 11 også Syns det var gøy å se utviklingen jeg, fra den lille prikken vi så på første ul, til den babyen vi så idag.. Tenkte å bestille 3D også, men det må vi vente med til jul, får ikke tatt det her i Bergen. Tenkte å ta det hjemme i Skien i romjula. Kjempefin dag idag, og treff med andre Bergens-bimmere ikveld
kakristine Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 jeg var også på ul i dag, alt så fint ut =) å vi får en gutt igjen=)
nønnsen Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Vi har også vært på ultralyd i dag. (Den ordinære) Det var en fantastisk opplevelse og alt så foreløpig bra ut. En skjønn liten skapning:) Vi ville ikke vite kjønn, men jeg syns jeg så en liten tut. Har ellers jente følelse til tider, så det blir spennende. Ble satt tilbake 5 dager så ultralyd termin er 11 mars. Lykke til alle sammen!!
ina:) Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Gratulerer alle sammen med vel overståtte ultralyder:))) Lykke til vider med knøttene deres :=)
NoraNora Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 vi har også vært på UL i dag. Det var veldig godt å få se den lille... det er en liten aktiv gutt, som ikke hadde noen planer om å ligge i ro mens han ble målt og sjekket! Kjenner mye til han ja.. og jeg er da 18+ 2 i dag og første gangs.. så hadde ikke trodd jeg ville det så tidlig. Alt så fint ut og termin ble flyttet en dag fra 6 mars til 7 mars. Fikk med 9 bilder. En herlig opplevelse....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå