*Julie* 4pp Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Hvordan går det med dere og letingen etter bikkja??? Jeg har fulgt med på innleggene her inne og må si det er imponerende hva jentene her kommer opp med av bilder og info som forhåpentligvis fører dere til rikke!! Jeg har hund selv og vet hvor glad man blir i dem, og tanken på at en av dem skulle ha kommet bort sånn er helt grusom.. Håper virkelig dette får en positiv slutt - jeg tenker på dere;) Klem
Tredjegull Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Tusen takk for det:-) Vi har lett masse i kveld, og vi har funnet ut hvor hun befinner seg. Og det er utrolig godt. Men vi har ikke funnet henne enda, men jeg tror å håper at det vil skje snart. Så vi får krysse fingre for at det ender godt!!! Klem
*Julie* 4pp Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Hei igjen.. Jeg føler på meg at dette går bra... får iallefall en god følelse av alt som er skrevet her i dag, det at hun er observert, den andre hunden oppfører seg litt rart etc.... Dette går bra, vet du;) Jeg krysser alt jeg har og har dere i tankene mine;) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå