kajak&Daniel Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har kjøpt en vogn, men det var ikke med noe regntrekkt til den. Jeg kan ingenting om dette. Hvor kan jeg kjøpe det? Hvor mye koster det? Er det mange ulike typer?
Larviksjenta. nr4? Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 det kan du kjøpe der du kjøpte vogna, og i andre baby utstyrs butikker.. tror ikek det er sånn veldig mange å velge mellom, men det er litt forskjell på et par av de vet jeg, noen er med glidlås til å åpne foran, noen er uten. noen er med masse refleks på og andre ikke. du kan bruke alle slags regntrekk som er beregnet på kombi/duo vogn. (ikke de som er til sånne vedlig små duo/kombi vogner da) tror de ligger på mellom 200 og helt sikkert opp til 600kr.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Fins ingen formsydde om det er det du lurte på... Får kjøpt regtrekk til både dypvogn/kombivogn og sportsvogner på barneutstyrs butikker.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 det finnes egne regntrekk til simo kombi og duo vognene. i blå og svarte i hvertfall. kjøpte det sammen med vår simo duo vi, det er mørke blått og ligger i en sånn liten pose som det står simo på med røde store bokstaver.
kajak&Daniel Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg kjøpte vogna brukt. Den er vel ca 10 år gammel. Men hvis man kan bruke alle typer, er det vel bare det et eller annet sted de selger vogner da....?
Larviksjenta. nr4? Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 jupp steder de selger vogner.. vet at også cubus selger faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå