vips-77 Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Hei, var det hyggelig på treff? Jeg kunne ikke komme, hadde dattera til sambo hjemme sammen med meg i dag, så da ble det bollebaking i stedet.. Men vi må få til et treff til snart, på ettermiddag/kveld så flere andre også kan være med av de som jobber
popkind Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Det var kjempekos - kommer derfra nå! Synd du ikke kunne idag! Var på J & H, og der var det goood plass til de som hadde barn i vogn også! JA, vi må snart fixe et nytt treff... Klem, klem
*Lucia* Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vil også på treff snart....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vips-77 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 Vet du, Lucia, jeg tenkte faktisk på deg... Vi har jo ikke møtt deg enda så du får være med og finne en tid etterhvet som passer for deg også
*Lucia* Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, jeg må det!! I dag har jeg jobbet da. Men jeg jobber 2 dager i uka nå så det var bare uflaks at det akkurat var i dag!! :-) Jeg lurer jo bare sååååå på hvordan dere er i virkeligheten!!! :-)
vips-77 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2006 Vi er fantastisk hyggelige!!! Nesten så du ikke kommer til å tro at det er sant He he Nei, men da prøver vi å få til noe om ikke så alt for lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå