Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia. Vi ligger helt likt i løypa. Hadde egg uttak i dag. Fikk ut 15 egg, får bare håpe at alt går bra til i morgen.

Hadde et avbrutt forsøk i juni, der ingen egg ble befrukta. Så krysser fingrene for at det går bedre nå. Hvor holder dere til? Vi er i Haugesund

Klem

Hei Hebbe lille.

Gratulerer med 15 egg. Veldig bra. Får virkelig håpe at det blir befrukning.Blir det Icsi denne gangen?

Vi holder til på Riksen. Så nå må jeg gå å vente til kl. 14.30 til jeg hvet svaret,puh.

Smilet: ønsker deg masse lykke til på fredag. Blir spennende å følge deg:-)

Sunniva: Håper slimhinna er flott så vi kan følge hverandre igjen.

Fortsatt lykke til alle sammen!

Klem fra-

Annonse

Det blir 50-50 med ivf og icsi. Håper at det går for deg denne gangen, du skal nå se om 2 uker får vi se det berømte, blåe krysset begge to. Jeg skal ringe inn kl 10.30. Går bare rundt og "surrer", grugleder meg veldig.

Krysser fingrer og tær for deg, håper å få høre fra deg hvordan det går.

Lykke til!!

Klem

Så bra Ann-ch!!

Blir en spennende dag i morgen! Krysser fingre og alt som kan krysses for at det går bra!

Jeg blir ikke så langt etter da :)

Begynte på progynova i dag, en måned før. Ringte Ullevål i dag også fikk jeg starte allerede nå. Hurra!

Klem

Tusen takk for lykkeønskninger jenter.Dere er bare nydelige. Og så spennende at du har begynt igjen Malin.Denne gangen går det bra skal du se. Hvordan går det med deg Emma?

Nå har jeg iallefall ringt Riksen,og det blir innsetting i morra:-)

5 av 6 er befruktet. Håper bare de deler seg som de skal.

Klem fra-

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...