Gå til innhold

Takke gud for min elskede sambo......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten han vet jeg ikke hva jeg skulle gjort...Ta vare på mennene deres jenter...min syns forferdelig synd i meg nå......vil helst kjøre meg til legen....

Nettop fortalt han at jeg blør.....han ble så skuffa...og jeg storgrein...fatter d ikke...3 dager før IKM......"neste mnd SKAL vi stå på for at dette skal klaffe!" sier han..jeg sier jeg vil gi opp og legge d på hylla....d kom vist ikke på tale...trenger han til å dra meg opp jeg nå....

Måtte bare dele med dere hvor viktig d er at vi støtter hverandre iforholdet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at din kjære smboer er her for deg.

Det er utrolig viktig at vi har våre kjære. Pleie forholdet, vise følelser, kommunisere, bry seg om hverandre og ikke minst det å kunne stole på hverandre og kunne prate sammen om alt.

Uansett viktig å vise at man bryr seg, viser omtanke og være der for de man er glad i syntes jeg.

Klem til deg sussa og alle sammen.

Skrevet

Så godt at du har en sånn samboer som du har ;o)

Skrevet

Så bra han støtter deg Sussa, du har jo hatt max uflaks denne pp og da, med det ene etter det andre.

Så bra samboeren din er en pådriver!!! Dette kommer til å ordne seg på alle måter! Tenk neste mnd på denne tiden kan du sitte med en postiv test i hånda og alt det andre med pappaen din er bedre.

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Jaa...viktig med gode partnere...kjempeviktig...

Takk alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...